Tuesday, February 02, 2010

walking down the line

man kanske kan tycka att jag mentalt borde ha landat nu. vant mig vid kyla och skola och inga roliga grejer. men tyvärr så är det inte riktigt så. jag vill tillbaka till sri lanka varje sekund av varje minut av varje timma av varje dag som går. att hitta de sköna människorna på fejjan gör inte saken bättre. dom är liksom fortfarande där, och njuter. usch!!!!!!!! idag fick jag en fråga om vad jag skulle bli när jag blev stor och jag svarade att jag skulle bli nomad. det är tamigfan sant. något liknande iallfall.

å andra sidan så hängde jag med de skönaste tjejorna i världen i helgen. så det var soft! vill kidnappa er och ta med er till sri lanka så att surfboysen kan lära oss surfa.







walking down the line med dylan (man bör även lyssna på arlo guthries version från woodstock, sjuuukt skön)

No comments:

Post a Comment