Wednesday, March 17, 2010

all I really want to do

Det här med att blogga alltså. Det är inte så kul. Faktiskt. Jag har väl en läsare och det är Marina och hon förstår ju ändå inte allt musikprat jag sysslar med eller tror mig veta något om. Sen så finns det ju så mycket annat man kan göra. Och det finns så mycket man gör som man inte vill skriva om. Eller inte känner något behov av att skriva om. Jag är nog inte så bra på att skriva om saker jag gör på dagarna. Jag är kanske bättre på att skriva om saker jag tycker om eller om saker som intresserar mig.

Om dagarna går jag hursomhelst just nu och drömmer om sommar och varmare tider. Lyssnar på Dylan, Beatles och Byrds i samband med att det faktiskt är lite ljusare och liiite varmare. Funderar även på det där med festivaler.. Ville ju egentligen åka till Arvika men p&l har ju släppt mycket bättre band. Men ååhåååååååååååååå jag vet inte. Kan inte bara arvika släppa Arcade Fire och Yeasayer så att jag kan bestämma mig. Kommer antagligen sluta med att jag inte åker alls. Vill ju egentligen jobba hela sommaren. Och sen ska jag ju förhoppningsvis segla några veckor. Jaja. Det löser sig.


No comments:

Post a Comment