Thursday, April 29, 2010

till den fina marina

HEJ! det är tråkigt att blogga. min blogg är färglös och tråkig och jag vill istället att den ska blomma lite mer. lite sådär som det börjar göra ute nu. det är KNOPPAR på våra buskar utanför huset och dom är det finaste som finns på våren. dom är så oklippta som dom kan bli och det blir massa fina vita blommor och gröna blad som gör att hela våran tomt ser lite ljusare ut. 

jag har ungefär 20 skoldagar kvar innan jag går på det sista sommarlovet. som förhoppningsvis inte bara kommer innehålla jobb (vilket jag iofs är glad om det gör). utan också lite sena sommarkvällar på världens bästa cykel och kanske lyssna lite på fin musik. kanske lite nattbad och lite promenader och min altan. jag fyller 18 samma dag som pamela anderson, dvs 1 juli. då är hälften av min vänskapskrets på p&l men jag väljer att stanna hemma. för att fira med lite god mat gjord av pappa och sen lite öl och alla bra som är hemma! sen är det jobbjobbjobb och sen den 1 augusti åker jag till världens bästa ö fylld av världens skönaste människor. seglar och badar och solar och lekar och spexar i två veckor. sen har marina fyllt 18 och då kommer augusti bli grymt!

och i musikväg så går the tallest man on earths senaste album på repeat. ALLA låtar är hur bra som helst!








No comments:

Post a Comment