Monday, April 19, 2010

varför känns det så omöjligt

hejhejhallå. det har varit en finfin helg! i lördags träffade jag mina älsklingar och det var maskerad i nacka hos bästa lollo. jag var emil i lönneberga och det blev dans och håkan hellström.

igår hängde jag med mina söta kusiner i midsommarkransen och sen kom ida och det var shout out louds på kägelbanan. förbandades med dag för dag (teds flickvän+flickväns bror) som var jättebra och hur sköna som helst! sen kom shout out louds och körde en riktigt bra låtlista. saknade dock parents livingroom. under hard rain som förövrigt är en av deras bästa livelåtar ropar adam in markus krunegård. var kul även om jag egentligen inte gillar honom. sen så säger han att det är visst mycket gäster här ikväll och så kommer jonathan johansson in och kör impossible med adam. så då blev jag ännu lyckligare!


jj och ao

och nu blev det ett tråkigt vad har jag gjort i helgen-inlägg.
och nu ska jag på hockey med malte och pappa.
JUSTE!!! var så grymt att dom körde south america ds.

No comments:

Post a Comment