Saturday, November 28, 2009

hearts these days are cheap

kanske är det lite så att alla har ett hungrigt hjärta egentligen. lite extra hungrigt blir det nog om man står tillsammans med 60000 andra människor och sjunger just hungry heart med springsteen som dirigent.

jag vet inte riktigt hur jag ska förklara min kärlek till honom. fanns det bara en enda person jag fick lyssna på i resten av mitt liv skulle det svaret vara självklart. ååååååååååååh jag önskar att jag fick se honom någon gång på 80-talet. dumt att man inte var född då. eller så hade han kunnat vara 35 idag istället. så att jag hade lite mer tid med honom. heheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. det känns nästan ibland som att det inte finns något så äkta eller otroligt idag på scener världen runt. jaja.

min favoritvideo med bruce:








heheh skämt åsido.. den här däremot finns på min ipod och får mig att gråta varje gång jag tittar på den.





No comments:

Post a Comment