Tuesday, December 01, 2009

i present to you.......




världens finaste band! första skivan är ju otrolig, please.. och very loud och track and a train och alla de andra låtarna. sen kommer jag ihåg när jag var på skivsignering+liten spelning av låtarna från our ill wills på pet sounds. kanske ett av de bästa albumen någonsin. fick en signerad skiva och sen lyssnade jag på min bärbara cdspelare i flera veckor bara för att kunna få höra låtarna (hade ingen ipod ok?). det finns inget som beskriver en vårdag bättre än alla dom där låtarna, tillsammans. sen dess är shout louds numero unooo.

och nu hör man walls. första singeln från skivan. och åååh jag vill att det ska bli februari nu. tur att mina päron råkade boka en resa till sri lanka igår. vi lyfter på julafton och är borta i tre veckor. mamma har ju tjatat om att få åka tillbaka dit hur länge som helst! så det ska bli soft. ingen julmat inga julklappar ingen julgran=LYCKLIG ELIN! vem behöver sånt liksom. åh vad allt är bra nu!
pussinuss

No comments:

Post a Comment